Söndags häng!

Två veckor och 3 dagar kvar till Puerto Rico och jag ligger här i sängen med en godis påse. Så kan det gå, men vad gör det om 100 år? Hus som helst, gårdagen vad helt okej! For till Töre och visade att jag faktiskt fortfarande lever. Var lite kul att få träffa alla när man inte är ut så mycket nu för tiden. Nu när det är söndag måste jag mata igenom läxorna, har så sjukt mycket just ni och jag klarar inte av det. Om jag hade haft nog mycket pengar att försörja mig hela livet hade jag hoppat av direkt, men nä istället måste jag fortsätta kriga igenom dessa år.

Nu har även mina hundar hoppat upp i sängen och förstör min skrivning istället ger dom mig den där hemskt söta blicken som säger att matte måste upp ur sängen för dom vill faktiskt gå ut på en promenad! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

känner igen den där blicken! Så söt!

2014-03-24 @ 10:33:30
URL: http://sandrarebeckabergs.blogg.se
Postat av: Mikxki

Vilken söt bild! :)

2014-03-24 @ 10:59:38
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0