Något jag stör mig på!

Dags för ett lite klagomål på bloggen eller vad säger ni?
Det var allt för länge sen jag klagade här så idag tänkte jag prata om kalorisnål mat. Dom flesta personer har börjat blanda ihop kalorisnål mat med ett hälsosamt liv. Bara för att man äter något som innehåller lite kalorier så betyder det verkligen inte att det är bra för kroppen. Mat som innehåller väldigt lite kalorier har oftast massa skit ämnen i sig. Men det betyder inte att det är dåligt/fel att göra det heller, jag äter oftast sånn mat. För det fösta är jag för lat för att orka laga mat och sedan så tycker jag det är bra att dom har hittat så mycket fusk åt allt! Man kan ju byta ut allt nu för tiden. Men nu orkar jag inte skriva mer, det jag ville få fram var: BARA FÖR ATT NÅGOT INNEHÅLLER LITE KALORIER BETYDER DET INTE ATT DET ÄR BRA FÖR KROPPEN.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag vet inte om någon har sagt i från dig, men det finns en tjej i Norge som tar bilder av andras profiler och göra falska profiler på Facebook.
Hon har skapat en profil där hon låtsas att hon är du:

https://www.facebook.com/rebecca.gullbrandsen.9345

Hon har också skapat en profil där hon låtsas att hon är din mamma:

https://www.facebook.com/rebeccasofie.sandell.9

Hon har också tagit bilder av vad jag antar är din systers son, och låtsas att det är hennes son.

i Norge, har hon skapat en liten gemenskap av falska profiler. Hon stjäl bilder från unga mödrar sina profiler och låtsas att hon är dem. vi försöker få alla dessa profiler, men det finns inte mycket vi kan göra. Det är helt fruktansvärt med alla dessa identitetsstöld händer. Hon måste vara galen, eftersom hon inte förstår vad hon gör.

Jag är från Norge, och jag har använt google översättare, så du får ursäkta mig om du inte fårstår.

2014-04-01 @ 23:30:37
Postat av: Anonym

Hon har skapt enda en profil:
https://www.facebook.com/atle.lo

2014-04-02 @ 22:17:13
Postat av: anonumous

här är en som forsöker att vara dig. om du inte redan hade aning.
https://www.facebook.com/rebecca.gullbrandsen.9345?fref=ts

2014-04-02 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0