Livs inspo

Jag vill bara packa väskan och lämna allt bakom mig. Jag vill bara kasta mig på första bästa tåg/flyg och lämna verkligheten. Jag vill göra något med mitt liv, men jag är fast. Men jag vill inte vara fast i en skolbänka hur många år som helst utan jag vill ut och se världen. Alla som känner mig vet att jag älskar att resa. Innan jag är 30 ska jag ha besökt hela europa. Om drygt ett år framöver har jag flyttat till Spanien, där jag trivs. Jag tycker inte om det kalla klimatet alls, eller lättare sagt hatar jag småstads livet. Har inga planer hur länge jag blir där men förhoppningsvis ett år iaf. Man lever ju trots allt bara en gång, så varför slösa bort den tid på saker man inte ens gillar?
 
 

Kommentarer
Postat av: Sillie

Hei. Vil bare informere om at det er en jente som heter Rebecca Lund Gullbrandsen på facebook som har missbrukt alle bildene dine.

2014-03-27 @ 10:41:58
Postat av: Catharina

Hei. Det er en eller annen norsk jente/ gutt som bruker alle bildene dine på Facebook og utgir seg for å være deg! Legg meg gjerne til på Facebook, så skal jeg vise deg! Catharina Hagen, eller send meg en Mail på [email protected] slett gjerne kommentaren etter at du har lest den.

2014-03-27 @ 12:50:50
Postat av: fake facebook

Du har sikkert fått mange kommentarer om at det finnes en fake facebook bruker av deg som går under navnet rebecca lund gullbrandsdalen..
https://www.facebook.com/rebecca.gullbrandsen.9345?fref=ts

2014-03-27 @ 16:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0