Fyra dagar kvar till Puerto Ricooo!

Nu är det bara fyra dagar kvar till jag drar och jag är helt redo att redan nu. Resväskan är packad och solkrämen är köpt. Var till och med och hämtade ut Euro igår. I kväll ska jag i alla fall äntligen fara och träna. Känns som att jag har gått upp 5 kg sen sist. Men nu blir det hård träning fram tills jag far. Inge mer snacks för min del! För satsa på beach 2014 istället. Det är ju ett tag tills dess iaf. Har i alla fall kvar mina nyckelben så det kunde ha varit värre!
Magtröjan jag köpte igår, samt tant hatten jag köpte i Luleå.
Skor: skopunkten (härmade dig josse)
Tröja: Ginatricot 
Hatt: Åhlens
Byxor: Minns inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du kolla vars du köpt byxorna? :)

2014-04-06 @ 18:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0