Då har man gått och blivit sjuk.

Blev inge godis förbud för min del. Istället gick jag och blev sjuk. Alltså har inte varit på gymmet på tre hela dagar och håller på att flippa. Har smyg tränat lite hemma men det räknas ju som inte. Känner mig som en uppblåst kossa när jag inte får träna och när jag inte äter rätt. Har nog gått upp 10kg på dom här dagarna, känns i alla fall som det. Nu sitter jag här och smuttar på mitt te mellan tiden jag försöker komma på vad jag ska skriva. I morgon ska jag i alla fall till happis med syrran och Elin. Där ska jag bland annat växla in pengar, för vet ni vad? Jag sticker om 6 dagar, säger bara hasta la vista baby! Men nog om det. Ser att många kommenterar om fejkanvändaren "Rebecca lund gullbrandsen" eller vad hen nu heter. Men jag vet att hon finns där men finns inte så mycket att göra. Hon har blockat mig så kommer inte in på hennes sida. Polisen gör inte heller något åt det. 
 
Eftersom jag inte får träna tänkte jag i alla fall ta mig en promenad! Håller på att bli en flodhäst. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tenkte jeg skulle si ifra. Falsk profil på facebook som har latet som hun er deg lenge nå. Legger også ut andre bilder som også skal være "henne". Hun snakker med en del gutter, thought i'd let you know. Rebecca Lund gullbrandsen, "fra norge"

2014-04-04 @ 14:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0